Vardag

Idag började pappan att jobba och vi kastas in i vardagen igen efter sex härliga veckor med semester för Anders. Har varit så underbart att bara får vara tillsammans och den sista veckan spenderade han bara med oss och inga andra projekt alls, helt underbart!
Men nu som sagt så är det tillbaka till vardagen och jag tror att det kan vara ganska bra för mig att få ordning på vilken dag de är igen! Sen har jag insett att jag inte tar mig för att göra typ nånting när Anders är hemma, då vill jag som bara njuta och mysa med familjen så nu kanske (?) jag får nått gjort här hemma.

Jag har köpt mig en ny mobiltelefon också eftersom att den jag har nu har börjat krångla och mobilkameran har lagt av. Det blev att åter gå till iPhone men en 6:a den här gången, känns kul så nu väntar jag bara på det nya simkortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0