Mama on the loose

Dagarna knallar på och här hemma kämpar vi med tandsprickning och en donna som vägrar somna på kvällen. Men de är tur att man vet att de går i perioder och att de snart kanske är över....


Jag hade då i alla fall sån tur att jag fick åka iväg på dans i går på talludden (mellan Storuman och Sorsele. ) Anders stannade hemma med barnen och jag följde Alfred, Louise och Ove ut och oj så himla kul de var. Är verkligen hur kul som helst att dansa! De är första gången på länge jag varit på dans och utan min partner dessutom, men jag överlevde och fick dansa med en massa duktiga karlar.
Är bara så glad att jag känner att jag börjat få tillbaka någon typ av kondition igen, kanske ger promenaderna med barnvagnen nått ändå!

Idag var de mindre kul att vakna efter att kommit hem och gått i säng kl 04.00 men de gick de å. Sen så åkte jag och Lilly till en av hennes kompisar i Hemavan på barnkalas och en massa bus. Väldigt kul tyckte både hon och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0