Första Augusti!

Den här morgonen har verkligen varit så där rosa fluffig (långt ifrån vad alla mornar är). Vi lämnade pappan i sängen som varit uppe i natt med Lilly som sovit oroligt och gick ner för att äta frukost. Glada barn och varsin gröttallrik intogs. Är så kul (och lite mer krävande) nu för lillebror vill äta och smaka på allt. Han blir jättearg om han sitter vid bordet och vi äter och han inte får något. Han har börjat visa ett väldans humör så de blir spännande att se vars de ska sluta. Annars så far han runt hela golvet med rullning men också har han nu börjat hasa/dra sig framåt. Sitter gör han ganska bra nu också men man kan inte lämna han då han väldigt fort kastar sig bakåt eller tippar åt sidan.

Anders jobbar på med "snickeriet" som är en utbyggnad av garaget och det blir så himla snyggt! Han är fruktansvärt duktig min man.
Annars rullar livet på och vissa händelser är roligare än andra. När ens vänner går igenom tunga grejer så kan man inte låta bli än att ryckas med, men när dom går igenom lyckliga stunder får man också vara med och dela glädjen. Tänk så märkligt att sorg och glädje kan gå hand i hand och att man kan vara med och visa att man bryr sig på alla håll. Flummigt men ni berörda förstår nog vad jag menar.
Lyckligt lottad är jag med så fina vänner runt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0