vakna.

Ibland vaknar man på den bra sidan men just idag när Lilly väljer att ta morgon klockan 03.00 så var de en sämre sida som mamman vaknade på. "tur" att Anders är hemma från jobbet pga förkylning idag så jag fick sova två timmar på morgonkvisten.  Nu ska man bara försöka bli människa igen. Lilly är då helt otrolig och har varit på väldigt bra humör så idag blir de tids styrd vila!




Ikväll ska jag och lillebror iväg på kvällsmys hos Sandra vilket känns väldigt kul och skönt att komma sig hemifrån ett tag. Lilly får mysa med pappa i lugn å ro.

En nyvaken mys tjej! 

Igår var Alfreds sambo Louise här och gjorde gelé naglar på mig, väldigt nöjd blev jag och kul med lite omväxling så tack för de kära du! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0