tanken som räknas?

Har varit på väg att skriva inlägg så många gånger nu att jag har tappat räkningen,  lik för b ekar bloggen tom. Ja vad ska man säga...

Förra helgen så blev de en väldigt trevlig spelkväll med brudarna och lördag till söndag fick vi finbesök av "gammelmoster och gammelmorbror" Monica och Gunnar vilket vi tyckte var väldigt kul.  


I tisdags drog sångstunden igång i Tärna igen. Vilket både jag och Lilly tyckte var jättekul. Lilly är inte blyg för femöre, så hon släppte min hand sen fick jag jaga henne om jag ville se henne. Underbara barn! 

Och idag har vi varit på bebissimm som också var väldigt uppskattat men de var två trötta damer som åkte hem och snart sover den yngsta och jag har på känn att det inte blir så länge innan jag också ska krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet.  

Liten växer i magen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men så söt hon är i sin lilla outfit alltså! :-)
Och så roligt med magbilder, det gillas vet du ju :-)

2015-09-17 @ 20:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0