sjuttonde oktober

Nu har vi varit hemma snart en vecka. Borta bra men hemma bäst och jag som tyckte jag var så väldigt pigg och hade så mycket energi har inte orkat göra några större utsvävningar i veckan. Snacka om att luften gick ur och nu känner jag mig mest stor, tung och klumpig.  Men igår och idag har det känts som energin återvänt och de finns hopp om liv igen. Den lilla inne i magen växer så det knakar och magen putar mer å mer. Nu känner jag liten i magen hela dagarna och för de mesta så dansar magen rätt så friskt. Ser väldigt lustigt ut när magen fladdrar och far.


Idag har vi varit ute en massa och Lilly trivs väldigt bra. Hon har blivit så duktig på att slira runt i ytterskorna så nu är de verkligen ingen rast och ro. Full gas och mycket vilja. De är bara att hålla i hatten. 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0