bröllop, dop å Skellefteå

Jag och Lilly härjar och far hemma i Sjöbotten solo i veckan för Anders åkte hem för att jobba. 


Förra helgen var de bröllop för Erika och David. Jag och Anders var värdpar/toastmasters vilket var jättekul men självklart också spännande. Aldrig lätt att veta vad andra ska tycka och tänka men roligt hade vi, brudparet blev man och hustru och nöjda. Glada gäster och på söndagen kändes det som jag blivit överkörd av en traktor på grund att jag inte kunde låta bli att dansa. De måste väl vara ett bra betyg? Vi känner oss då väldigt smickrande att få ansvara för en sån speciell dag.  Tack för de kära vänner.




I veckan har jag betat av massa på ATT GÖRA listan. Men den bästa grejen igår var att jag hittade mig en gravidjacka som jag blev kär i för bara 150kr.  


Idag blir de till att åka till Sofia och umgås med hon, barnen och Elin. De ska bli kul.
Till helgen blir de dop och det ser vi framemot! 


Ting och pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0