sömn, sova, sövd?

Lilly sov med mig i stora sängen inatt och sov som stocken till  05.30, då skulle hon absolut upp ur sängen och var så arg när jag försökte locka med film på telefon, så de var bara till att ge med sig och stiga upp. De hade ju inte varit hela världen om de inte var för att jag hade så svårt att somna igår kväll. Sista gången jag kolla på klockan var hon 1. Sen imorse när hon då väl får komma upp och vi ska till att äta frukost så är hon bara grinig, tjurig och gäspar för fullt. TJURIGA UNGE!! Nä nu leker hon lite gladare och jag håller på att somna så jag hoppas hon ska ge upp och vilja vila i vagnen en stund. 

Nu börjar hon klä sig själv så nu åker hon i vagnen. 

Ja så där nu har jag fått gnälla av mig lite så nu ska jag hälsa Mega Grattis till världens finaste Erika Larsson som fyller år idag! Hoppas du får en toppendag och att vi får ses snart!! 

Fina Erika på sin bröllopsdag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0