grejer

Idag har vi varit ute med pappan och grejat lite. Lilly tycker de är väldigt spännande att kolla in vad pappan gör. 




Nu efter lunch hos farmor och farfar så sover hon snällt i vagnen.


Idag startar min gravidpenning. Känns lite som att jag gått över en gräns och kroppen har börjat kännas så mycket klumpigare och tyngre. Liten i magen växer så de knakar och de gillas inte när jag böjer mig framåt och ska plocka upp saker eller ta på skor. De här med att små stöka efter Lilly, som jag alltid gjort för att jag gillar att plocka eftersom men nu tar de emot...även att hunden löser hår utan hejd och jag inte orkar dra fram damsugaren varjedag är jobbigt mentalt. När kroppen vill så mycket men kroppen säger nej. 

Jag har absolut inga problem att se till att jag tar de lungt och med världens bästa man som skämmer bort mig så ställs absolut inga krav på mig. Men de är jobbigt när man känner att man inte ens orkar med det man vill göra ... Just nu är de väldigt beroende på dagsformen så de är ju en tröst, att de inte är tungt alla dagar. De är ju trots allt två månader kvar så de är bara att kämpa på!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0