Farsdag och babyshower!

Ja idag har vi firat den bästaste pappan med tårta och paket. Anders fick en väska med förstahjälpen grejer i. Hade tänkt fixa något annat men så här i efterhand är jag väldigt nöjd med presenten. De är ju inte en grej man kan ha för mycket av i alla fall.  



Inte nog med de så hade jag fått order av Sandra att jag skulle infinna mig i Hemavan vid 13 idag och mer än så fick jag inte veta. Trög men nyfiken som jag är så blev jag väldigt positivt överraskad när mina vänner dragit ihop en babyshower för lilla mig.  Alltså ett litet kalas för att fira att jag väntar barn. Vi hade en väldigt trevlig stund och jag fick så fina presenter och dom bjöd på både lunch å fika. Snacka om att jag verkligen har fina vänner och jag och den lilla i magen känner oss så älskade!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0