En sån där dag..

Att vakna med huvudvärk och kämpa sig igen morgonen för att he sig iväg på sångstund. Att sen åka hem efter att handlat lite så fylld med ny energi och en toppen kännsla i hela kroppen.  Tänk att vissa dagar kan bli så bra fast den börjar så trögt. Och att de lilla kan få en att må så bra. 

Vi var bara tre föräldrar med barn och kvinnan som håller i sången, men Lillys "bästis" var där. Blir så förvånad över att hon tycker så mycket om ett annat barn (och hennes mamma) fast dom inte träffas alls så ofta. Hon gick å satte sig i knäet på mamman nästan direkt när dom kom. Haha älskade lilla donna vad hon aldrig slutar förvåna mig. 


Började också tänka på hur glad jag är att jag och Anders lagt upp det så att jag ges möjlighet att vara hemma med Lilly. Att då vara med henne hela tiden och följa hennes utveckling. Även om de vissa stunder är tungt så klart, så ger det ju så mycket tillbaka. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0