I see you and I smile!

Natten har varit extra tung för den lilla donnan av någon anledning så det blev inte mycket sömn. Men hon somnade och sov bra vid 9 så jag försökte vara effektiv. städade och stökade i köket och bakade lite kolakakor. Inte utan att jag tänkte på dig mormor Sonja! Tror dom blev bra, jag tyckte då det. Är ju inte så avancerat men alldeles lagom för mig. När jag skar sista kakan då vaknade hon. toppen bra.




Nu vilar hon i vagnen igen, vi är hos gammelfarmor och gammelfarfar och ska vara här och leka sen får vi paltmiddag, de är inte fy skam det inte! 


Sen så kan jag ju berätta att Lilly har börjat dra sig framåt i räserfart nu. Men än så länge drar hon sig bara framåt med händerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0