stora tjejen!

Mitt i eländet ska man ju se de ljusa i allt. Den lilla damen är piggare och har ingen feber, men det där med att sova på nätterna går halv knackigt för hon har en hemsk hosta men det ska nog bli bättre de med. Vi har iallafall märkt att vi har en stark tjej som är duktig på att sitta med lite stöd. Tackar Maria här uppe som kom med tippset om att ta amningskudden som sitt stöd, super smart! 



Nu ska jag vila lite, har åkt dit jag med och febern spökar lite smått. Tackar gudarna att vi är två som hjälps åt och att man slipper dra hela lasset själv.
Är glad och tacksam för min fina familj. Och farbrorn som varit här och hälsat på.

farbror Alfred och Lilly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0