sjumånader

Idag blir våran lilla tjej sjumånader. Tiden springer iväg och hon börjar bli en riktigt stor tjej.

*sitter själv lite längre stunder.
*har nästan helt slutat amma på dagen å föredrar gröt.
*älskar gåstolen och kör runt i hela köket.
* leksaker som smäller och leverom är bäst.
*har fyra tänder.
 Osv osv.


Idag skulle vi igentligen åka in till Tärna å göra några ärenden men eftersom att det är halv storm ute kändes de onödigt, så vi har varit hemma och busat på istället. Lilly kör rally med gåstolen och jag fick mig en riktig kyss över foten. Ajaj. Älskar min underbara man extra mycket idag för att han har byggt inglasad altan så Lilly kunde sova förmiddag ute trotts de dåliga vädret. Ovärderligt! 

Imorgon ska jag på tjejkväll med goa tjejer från byn, Anders ska ta hand om Lilly själv. De känns som ett perfekt tillfälle nu när hon gillar gröt och jag bara är en bit hemifrån. Så de ska bli spännande, hon är inte alls mammig av sig men när hon ska sova brukar de bara vara bröstet som duger. Vi får se, de blir kul i alla fall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0