pappersdag.

Ja de är vad jag kallar den här dagen, pappersdagen. Har äntligen tagit tag i alla mina papper med räkningar å annat kul å fått in de i pärmen och ringt och fixat lite viktiga saker så idag känns jag väldigt vuxen och duktig.

Lilly är på strålande humör idag fast hon inte har så stor lust att sova. Hon har ju dessutom blivit en riktig hejare på att äta gröt, vilket känns jättekul. Problemet är ju bra nu att hon vill inte amma på dagen och det enda som duger är gröt så jag är lite orolig att de blir lite lite näring så nu blir det till att köra hård träning att börja äta vanlig mat. (önska mig lycka till)  ska bara hitta nått bra som hon gillar som jag kanske kan göra själv hemma, annars får vi köpa burkmat. Får se hur det går. 





Nu vilar hon lite så nu ska jag njuta av en kopp kaffe. 

Kommentarer
Postat av: Lillys gudmor, kan jag titullera med :)

Minns du Ossian hur han var, han åt ju bara BURKgröt, med smak av mango eller vad det nu var för smak, har jag förträngt. Och du ser ju hur han ser ut, inge näringsbrist där inte:P Eli växte upp sitt första år på burkmat, så allt går, ni måste bara hitta det som funkar för henne. ( sen är det ju väldigt smidigt om dom kan äta bådeburkmat och hemmalagat) Jag fick tyvärr inte välja på den fronten:) puss

2015-01-28 @ 22:07:46
Postat av: Sara

Ja de är ju sant kära gudmor, nu när du säger det känns det bekant. Skönt att höra, då får hon helt enkelt bestämma just nu så får vi se vad hon föredrar. Puss

2015-01-29 @ 06:26:08
URL: http://www.Wiklundarn.blogg.se
Postat av: Erika

Jag skulle vilja ha en likadan kofta som Lilly! Superfin! :)

2015-02-02 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0