27 januari

Här rullar vardagen på som vanligt utan större utsvävningar. Igår var jag å Lilly och åt lunch med Sandra och fick sen middag hos farmor och farfar, snacka om lyx! 


Kan inte förstå att om två dagar blir Lilly sjumånader, tiden går så himla fort och det känns som hon utvecklas i räserfart. Det bästa som finns nu är gåstolen. Nu har vi tagit bort mattorna i köket och hon sitter i den där stolen och kör runt i hela rummet, helnöjd att få utforska allt som finns att ta och titta på. I helgen har hon också lyckats få upp lådor i köket så nu börjar det bli till att bebissäkra.


Filmade Lilly i helgen och när jag såg filmen så höll jag mig för skratt, förut hörde jag hur brett jag höll på att börja prata. Nu hör jag de inte längremen oj så olustigt de är att höra sin egna röst å inse hur väldigt brett jag pratar. Skrämmande! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0