Tionde december

Idag är de 10 december och det betyder att på söndag är de exakt en månad kvar tills liten i magen är beräknad.  Idag har jag och Lilly varit på MVC och allt såg bra ut med den lilla i magen.  Växer och frodas och verkar ligga redo för nedkomst vilket alltid känns skönt att höra, även om den fortfarande kan flytta sig. Lite sämre med blodvärdet men ingen åtgärd behövs där än så länge. 



Efter träffen på MVC så åkte vi till Hemavan för att träffa upp pappan och gå till bästaste frisören Sandra. Lilly fick sin första riktiga frisering och hon skötte sig så bra!  Och jag fick mig en barnfri middags dejt på Nannas med Sandra och en klippning. Kunde inte blivit en bättre kväll. Hon är rätt så väldigt underbar den där Sandra. 

De bästa med en klippning hos Sandra är lockarna hon gör i håret!! 

Ikväll nu när jag kom hem så har jag varit så uppe i varv så att fundera på att sova har inte kommit på tal. Har fixat lite med julklappar och börjar kanske få nån ordning. Nu ligger jag i sängen och snurrar sådär som vanligt på fötterna. Lite irriterad över att pyret i magen har börjat bli en smula ivägen och stör min annars så väldigt sköna nattsömn. 

Denna långhåriga donna är nu friserad!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0