sjukstuga

I helgen har vi haft sjukstuga för fulla muggar. Jag åkte på vinterkräksjukan i fredags kväll och natten mellan lördag och söndag åkte Anders dit. Som tur är så har vi gott i skift och jag hann bli "frisk" innan Anders blev dålig så de har gått bra. Lilly har klarat sig ganska bra, hon har varit lite hängig och tjorvig i magen men ingen spya, tack och lov!! Däremot så har sömnen inte varit bra och hon har haft fruktansvärd tandvärk. Är så fruktansvärt less på att känna mig så maktlös! Alvedonen som annars brukar göra susen har inte gett mycke lindring..... 

Men idag är en ny dag och den har börjat utan någon sjukdomssymtom så nu bestämmer vi att till på onsdag då är hela familjen friskförklarad! 
Skulle egentligen på träff hos min barnmorska idag för att kolla in pyret i magen men i och med att de är 48 timmar från sista symtom så tänker jag respekterar det fullt ut och inte åka någonstans idag. Blev träff på torsdag istället. Jag är lur på att den lilla i magen har flyttat sig lite eller bara växt för nu känns de väldigt fullt i magen och alla mina rörelser tar emot! Bläää för den kännslan och blä för dålig nattsömn!


Nä nu har jag gnällt klart. Hoppas ni får en fin vecka!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0