Nyårsafton

Känns väldigt skönt att det nya året står och knackar på dörren. Inte för att jag på något sätt är missnöjd med vad 2015 har erbjudit utan mer för då kan jag slappna av och känna att den lilla i magen kan komma när den känner för det. Året 2015 har bjudit på så många underbara stunder att jag vet inte ens vars jag ska börja, men jag har varit hemma med min underbara dotter över ett år och fokus har verkligen legat på våran lilla familj. Många positiva saker har hänt 2015 och blickar man framot till vad 2016 har att komma med så kan jag knappt vänta. Trodde att året som gått skulle vara svårslaget men tänk så fel jag verkar ha. För min lilla familj kommer att växa och få en till familjemedlem. Jag ska bli moster vilket känns hur stort och kul som helst. och så mycket mycket mer som kommer att visa sig eftersom. 
 
Här har kvällen spenderats med Anders farmor, farfar och far. God middag, efterätt, mini julafton och Lilly har haft "Te-bjudning" med sina nya leksaker. En slagen hjälte ligger nu och sover i sitt rum. Anders tog sparken och for till grannen och jag myser i fotöljen med godis och slötittande på tv. Underbart kan jag känna med tanke på att det enda min kropp vill göra är att vara stilla och vila. Jag skickar alla en hälsning nu för när tolvslaget kommer tror jag nog att jag sussar sött i min säng.
 
 
 
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Lilla familjen hälsar gott slut och ett gott nytt år fyllt med en massa kärlek och lycka!
 

Kommentarer
Postat av: AnkiPanki

Ni är såååååå fina jag smälter! <3 <3 <3

2016-01-10 @ 14:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0