29 dagar

Idag är de 29 dagar kvar tills den lilla krabaten ska vara färdig bakad. Jag har hela tiden sagt att jag kommer att gå över tiden och att jag gärna gör det för att det ska hinna gå tid från jul och nyår. Just nu kan jag känna bara den lilla inte kommer innan nyår men när det nya året är här får den lilla mer än gärna behag att komma så fort det går! Foglossningen som inte alls bråkat mycket på sista tiden fick full kraft nu i helgen och nu strålar/ilar/trycker de på rätt så bra neråt. Hoppas väl på att de är "fixering" och får se de som något positivt att kroppen börjar förbereda sig ordentligt.  
Beklagade mig lite igår för min mor och idag känns de faktiskt som den värsta ilande smärtan är betydligt bättre, så de var nog bara lite medlidande jag behövde. Haha.


På lördag packar jag och Lilly oss iväg hem till mor och far i Sjöbotten för att "förmysa" med släkt och vänner innan jul och Anders kommer till julafton och sen blir vi några dagar i Sjöbotten innan vi åker hem för att ladda batterierna och förbereda inför den nya familjemedlemen. Känns väldigt kul att åka hem och träffa alla där hemma i Sjöbotten.  Lilly kommer att må som en gud med massa folk att leka med.


Höll på att glömma, Anders har ju fixat och donat så fint och bra för oss. Han har fixat räcke och grind i trappan!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0