Augusti

I måndags fyllde världen bästa mormor och gammelmormor år. Vilket självklart dom firade där hemma.  De lutar åt att vi åker hem i helgen så då ska vi passa på att träffa gammelmormor och gratulera ordentligt.

Finaste mormor Sonja och Lilly. 

Idag har jag haft besök av en arbetskamrat som jag inte träffat på evigheter vilket var väldigt kul. Sen så kom Sandra förbi med barnen pluss två till barn, Lilly hamnade i himmelriket och stornjöt av att ha en massa kompisar att kolla in. 

Nä nu ska jag fortsätta ligga här på soffan och hoppas att Lilly fortsätter sova hyfsat lungt. Jag säger då bara de tänder och tandsprickning från hell! Dumma dumma dumma!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0