31 augusti

Oj vad vi har hunnit mycket i helgen.  Handlat kläder både till Lilly och den lilla som komma ska. Har också inhandlat syskonvagn vilket känns väldigt skönt.  Frågan är bara hur jag ska rymma allt i bilen hem? Blir nog så att vi stannar till på onsdagsmorgonen för att slippa stressa och så jag hinner göra allt jag tänkt mig. 


Man glömmer lätt bort att visa hur mycket saker och ting betyder. Jag kan komma på mig själv med att tänka "ja men jag har ju tänkt på det så många gånger så dom borde först".  Min mor och far, Lillys mormor och morfar är verkligen helt underbara som ställer upp för oss till 1000. Finns verkligen inga ord för hur mycket dom betyder och hur jag älskar att dom betyder precis lika mycket för Lilly. Deras relation till varandra hade nog inte kunnat vara bättre vilket jag verkligen hade hoppats på när vi väntade Lilly.  Tänk att drömmar kan slå in! 

Lilly ska vara med hela tiden, här borstar mormor och morfar tänderna innan jobbet.

Här säger lilly till mormor "ta mig med på jobbet!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0