26 Augusti.

Tiden rullar på och den här graviditeten springer iväg, halva graviditeten har gått och de känns väldigt kul, samtidigt som jag kommer på mig själv att de är ju kanske dags att ta tag i att försöka hitta vagn och fixa med andra grejer som måste införskaffas. 


Har insett att vi kommer att behöva en syskonvagn i och med att Lilly inte kommer vara så stor när liten kommer.  I nu läget är nog det enda jag vet att jag vill ha delad sufflet. Måste forska runt lite om olika vagnar, vad som är bra och inte osv.  Ett väldigt angenämt problem skulle jag säga.  

I helgen är de loppis på några ställen runt om i Skellefteå så eftersom att Lilly behöver kläder och de måste inhandlas lite grejer till liten så tänker jag och Lilly försöka bila ner. 
Är inte så förtjust i att köra långt själv men de ska nog gå fint om man tar hela dagen på sig. 

En trött brud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0