18 Augusti

Helgen har varit väldigt bra med fint väder trevliga gäster, bla en ur våran mammagrupp och hennes dotter var här. Väldigt kul att se att dom lekte så väldigt bra ihop. Sen måste jag skryta på min underbara man som kom med frukost på sängen till mig och Lilly,  väldigt spännande tyckte Lilly. 


Nu är vardagen åter i våra liv och Anders jobbar på. Jag och Lilly var och hälsade på hos Sandra och pojkarna igår vilket var väldigt kul.
Idag har huvudvärken tagit över och nu hoppas jag på en god nattssömn så jag är piggare imorgon. 


Ja sen så har ju Lilly börjat gå nu. Idag går hon mer en vad hon kryper, riktigt roligt! 
Något mer som var roligt var att Anders kände liten i magen sparka för första gången ikväll. 

Lilly övar inför när hon ska börja gå promenader med Nikita.  

Livet är bra härligt ändå! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0