tiomånader!

Idag blir lillan hela tio månader och oj vad jag tycker tiden springer iväg. Hon kryper (läs ålar/drar sig) fram i räserfart, hon har nu också kommit på de här med att dra sig upp mot allt och vill gärna gå och försöka förflytta sig mellan möblerna. Inte riktigt fullt så stabilt och säker än så de blir lite vurpor här och där. Hunden blir mer och mer intressant medan Nikita tycker det blir tvärtom men de funkar bra ändå.

Idag har hon sex tänder som kommit fram men vi tror att de är fler på g inom kort.  Nätterna sover hon nu i sin egna säng och har den senaste tiden sovit väldigt bra och hela nätter. Morgon gör hon oftast 06.00 om inte ibland lite tidigare eller lite senare. Sen så har hon nu sen i torsdags varit helt utan amning så nu hoppas vi att det är ett avslutat kapitel för den här gången.  Annars för det mesta är hon go och glad bara hon får mat och sova.


________________________

Igår var vi en sväng på musikleken vilket Lilly tyckte var väldigt roligt, speciellt att få träffa andra små kompisar. 
Sen så måste jag åter igen skryta på min underbara man som tog med sig Lilly ner imorse och när jag kom ner så hade hon blivit tvättad, fått på sig kläder och dom satt och åt frukost. Världens bästa karl har jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0