Svaret på dilemmat.

Tack för svaren brudar. Mitt största problem är nog att komma över de här "de är lättast att stanna hemma för då funkar de bäst." För så är de ju, att de är lugnast att vara hemma, men i längden också tråkigt. Så nu har jag lovat mig själv att he mig iväg och testa. De ni skrev om vila i bilen innan och på vägen hem kan säkert göra att hon orkar vara pigg under aktiviteten och hon somnar säkert och sover bra i bilen efter också. Problemet blir ju bara om hon blir så där "härligt" över trött och hysterisk. Men då går de ju bara att åka hem. Så då var de bestämt, he sig iväg och pröva sig fram! 


På tal om nått helt annat så har jag köpt första julklappen idag. Längtar så till jul! Ska bli underbart att fira den med våran lilla prinsessa som äntligen kom till oss. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0