Musiklek!

Ja idag hände det. Jag och Lilly tog oss äntligen iväg på musikleken i Tärna. Hon har sovit oroligt inatt och varit väldigt gasig i magen, fick henne tillslut att somna om vid 7 halv 8 nångång. Sen vaknade hon 9 och var så glad, så trotts att jag egentligen inte tänkte fara så övertalade hennes glada humör mig. Är imponerad över att vi hann bli klar och komma fram i tid till 10. Det blev väldigt lyckat och de var en glad men trött tjej som somnade i bilen på vägen hem och som nu sover i vagnen. Var kul att få komma ut och surra med andra mammor så detta blir absolut fler gånger. 

Nu passar jag på att vila lite i sängen, har en känsla av att hon snart tänker vakna. Och till nått helt annat, vilket underbart väder vi har idag, sol!  

En bild från gårdagens promenad. 

Kommentarer
Postat av: Annica

Heja! Så bra att det gick bra första gången så att det kan bli fler :)

2014-10-15 @ 10:38:40
Postat av: Sara

Ja de var verkligen skönt Annica. :-)

2014-10-15 @ 11:22:32
URL: http://www.wiklundarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0