23 oktober

Åkte i måndags hem till Sjöbotten för att spendera lite tid med vänner och de blivna mormorn och morfadern. Till helgen ska Lillys kusin Tage döpas så Anders kommer ner till helgen. Första gången vi är från pappa så länge och jag tror inte att han riktigt gillade idén. Lilly har fullt upp att ta in alla nya intryck samtidigt som hon kämpar med en mage som är i olag på grund av kommande tänder (tror jag). Men jag är så väldigt imponerad över hennes glada humör trots att hon sover betydligt mindre än vad hon borde. Men hon har varit jätteglad på kvällarna och surrat å skrattat ända fram tills hon somnat av utmattning i sängen. Anders säger bara,  "ja men så länge hon är glad så måste hon ju må bra." Jo visst är de så men jag kan inte förstå att hon orkar vara så glad. Hon är då underbarast i hela världen när hon ler och de bara glittrar i hennes ögon. Mammas lilla underbara tjej! Åh nu måste jag försöka sova lite till... 
 
 
En tjej som är stark i nacken. 
 
Gladskit!
Bus med morfar.
 
Mys med mormor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0