Lycka!

Att vakna upp efter en god natts sömn och få mysa med världens goaste och gladaste tjej fick mig att komma på mig själv med att gå runt med värdens smile och fjärilar i magen. Alla dagar är inte bra men jag älskar när man får ha den här känslan av att just i dag är allt perfekt.  Tänk att vi fick oss en liten tjej som är här för att stanna, som vi får följa och se växa upp. Redan nu tycker jag hon vuxit så mycket, många säger att det går för fort och ja till viss del men oj vad nyfiken jag är på att får lära känna henne på riktigt, få se hennes personlighet och hur hon ska bli. Jag vet att jag kommer att hinna och att alla nu tänker att jag inte ska ha för bråttom. Men det är så himla häftigt nu med allt som händer. Att hon snurrar runt, börjar vilja ta sig framåt, mer och mer nyfiken, "prata" och hitta nya ljud, att hon nu kan få börja smaka små tuggor med mat osv osv. Och vad underbart det känns nu när jag kollar igenom bilder från dopet, hon har verkligen massa underbara människor runt sig som verkligen älskar henne.  Om den lilla damen bara visste hur lyckligt lottad vi alla är i den här familjen. Ursäkta detta "skryt" inlägg, men idag känns allt bara så perfekt!
 
 
Lilly och moster Johanna.
Lilly och morbror Nils.
 
Anna och Johan
Gammelfarfar och lilly. 
 
Mormor och morfar och Lilly.
Lilly och Sofia!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0