Myspys!

Jag är hemma i Sjöbotten och Anders kommer också hit ikväll. Helgen går i mysetstecken. Började gårdagen när jag kom hit att åka till Sofia och gosa med underbara fina lilla Gustav! Sen underdagen så komme även Johanna och Nils hem. En underbart god grillpremiär blev det och en massa surr. Idag blir de fullspäckat schema med att hinna träffa kompisar och stormiddag med hela familjen samlad och ännu mera gäster dessutom! 

Syster "the babywisperere" och lilla Gustav.




Självklart fick ju min lilla bebis Nikita också mysa! 


Kommentarer
Postat av: Marie

Åååå, vad jag saknar att ha en hund som vill kramas! Och som gillar att ligga nära. Vår Bella är en drottning och allt sker på hennes villkor och när hon vill....

2014-04-01 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0