Ny vecka, nya äventyr!!

Idag har vi gått 38 fulla veckor och då kan man även säga att vi är i vecka 39. Får fortfarande må riktigt bra även om jag har lite svårare att röra mig i sängen och kan inte längre ligga på högersidan för jag har så ont i revbenen. Är inte alls skönt när de ömmar och har sig hela tiden men jag antar att de är nå ben eller fötter som ligger och trycker. Den lilla rackaren måste ju också få rymmas så jag får helt enkelt leva med det. Känns fortfarande ganska pigg men i lite kortare stunder så skulle ju inte vilja påstå att de görs så himla mycke produktivt. Det jag sysslar mest just nu med på dagarna är att tvätta och försöker packa så smart som möjligt inför helgen (söndag) när jag åker hem till Sjöbotten. 
Kan inte fatta att de är midsommarveckan nästa vecka, heltsjuk vad tiden ändå har gått fort. 

Nä nu hade jag nog inge mer roligt att skriva så nu får de va bra för den här gången, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0