Dop

I helgen var jag och Anders hemma i Sjöbotten för att gå på dop. Sofia och Patrik skulle döpa lilla Gustav. Han var så fin och skötte sig utmärkt, precis som stora syster. Är så kul att komma hem och hinna träffa lite folk och bara vara. Just nu känns det som att tiden går ganska fort och jag börjar inse att det börjar vara dags att försöka förbereda och packa inför att jag ska åka till Skellefteå "permanent" (tills ungen är ute.) Bär av i slutet av nästa vecka och då är det ju inte bara en pryl som ska packas ner om vi säger så. hmmm... Jag skjuter och skjuter på det men börjar inse att snart måste allt vara packat. 22 dagar kvar till beräknad förlossning och vi börjar vara väldigt nyfikna på vem som gömmer sig i magen. Jag får fortfarande må väldigt bra, även om jag börjar bli lite mera otymplig och magen jobbar på mer och mer, vilket ju måste vara ett bra tecken om den lilla ska komma ut någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0