Tärnamo!

Igår kom vi då äntligen hem till Tärnamo och ingen kunde vara lyckligare än Anders. Men jag håller med om att de är underbart att komma hem och börja packa upp och komma till ro. Men först ska vi avverka en intensiv bröllopshelg där Anders pappas kusin (?) ska gifta sig. Hur kul som helst men jag har kanske inte mest "ström i batterierna" men de är ju så kul och man vill ju vara med. Mycket som jag vill göra nu måste jag försöka att inte göra och istället bara ligga i sängen och samla energi... Men de är ju inte så spännande det.

Lilly mår bara fint, hon äter, sköter magen sen sover hon. Jag och hon är väl kanske inte riktigt i tackt än men konstigt vore de väl då om allt bara flöt på med tanke på att hon är 6 dagar. 

Hela familjen sänder en massa kärlek och tacksamhet för all uppvaktning som vi och Lilly fått. Och Lilly skickar extra mycket kärlek och blöta pussar till Gammelmormor och gammelmorfar i Stockholm! 

Stolt som en tupp på första promenaden! 







Kommentarer
Postat av: Erika

Fint att kossan får vara med 😀 jag saknar er!

2014-07-07 @ 14:09:34
Postat av: Sara

Klart kossan är med! Vi saknar er med! ❤️

2014-07-07 @ 14:34:50
Postat av: Anki

Välkommen hem med eran skatt :)

2014-07-07 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0