29/6 2014

Ja så kom hon då äntligen efter fem dagars övergång, våran efterlängtade lilla skatt! Kan inte annat än att hålla med alla mammor jag pratat med som säger att "när barnet väl är ute försvinner all smärta." Att få vara med om en förlossning med mannen i mitt liv stöttande vid min sida var de värsta men också de häftigaste jag har gjort. Att se Anders hålla våran dotter med tårar i ögonen slår alla ögonblick i mitt liv. Vi är så lyckligt lottade att just denna underbara lilla tjej ville komma och förgylla vårt liv förevigt. Hon vägde 3525g och var 52cm lång. 

Säg hej till våran underbara tjej som har fått namnet Lilly! 






Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Lilly:-) även kallad Blixten. Längtar tills du kommer hem:-)

2014-07-01 @ 23:14:35
Postat av: Anki

Är så glad för er skull! :) Fina tjejen som har fiiiiiina föräldrar! :D ps: bra att du inte döpte henne till nöt:)

2014-07-02 @ 21:25:59
Postat av: Anna

Grattis till Lilly! :) /Anna från föräldragruppen

2014-07-04 @ 07:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0