Dagen före dagen D.

Imorgon är de julafton och inget är som de en gång varit. Men än så länge så är de nog jag i den här familjen som längtar mest till jul! snacka om vi känner oss lyckligt lottade som ska få fira våran första jul med Lilly. Imorgon firar vi med delar av Anders familj här hemma. Det känns kul att vara här hemma i vårat hus. 


Det har kommit rejält med snö nu! 

Idag invigdes badkaret. Lilly och Anders badade och de var nästan så att jag skulle börja gråta. Känns så väldigt stort att Lilly kommer att ha ett badkar när hon växer upp, precis som jag hade och älskade. 

Nu sitter vi här i soffan bredvid den kläddagranen och myser. Ser väldigt mycket fram emot imorgon och jag hoppas att de ska bli en avslappnad dag med god mat och trevligt sällskap. 

God jul på er alla underbara människor som läser. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0