Påsken

Påsken blev väldigt lyckad trotts att jag jobbade lite osv. Våra gäster lät då väldigt nöjda när dom åkte hem medtanke på att dom lyckades hitta solen varjedag och dessutom bränna sig ganska bra. Själv är jag en blekfis som umgicks hemmavid med världens bästa Sofia och hennes underbara Gustav hela dagarna. Med ett undantag som blev shopping och lunch med Sofia, Gustav och mormor i Hemavan, väldigt trevligt de me. 
Känner mig lyckligt lottad som har en vän som Sofia som dessutom låter mig sköta om hennes då ca en månaders bäbis. Tycker de är så mysigt och älskar att kunna ha nån att fråga om råd och tips på allt från att byta blöja, bada i balja och vilken typ av babyvakt hon rekommenderar. De är verkligen ovärderlig och jag hoppas verkligen att du förstår vilket stöd du är Sofia! 

Mindre roligt är att jag varit sjuk sen dom åkte hem. Har åkt på den här roliga förkylningen som dom flesta verkar känna av nu. Kan säga att jag brukar inte vara sjuk och absolut inte mycket men jag tror nästan jag aldrig varit med om en värre förkylning. Kroppen orkar absolut ingenting och igår när jag tyckte jag kände mig må bättre på morgonen så kom bihåleinflammationen på kvällen.,,, känns väldigt tråkigt och utmattande att vara sjuk, men jag kan trösta mig med att jag gått på ledigt på riktigt nu! Underbart och väldigt spännande att se vad sommaren och den här tiden har att erbjuda. Nä nu har jag klagat klart. Hoppas de är bra med er, om de nu finns nån läsare kvar. 












Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack gulliga du för dom fina orden, dom värmer ♥
Och jo det finns läsare kvar, det vet jag :-)

2014-04-30 @ 09:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0