Femtonde April

Har endast sex arbetspass kvar att göra innan jag får gå på ledigt, men de är ganska tungmotiverat när de är som så nära men ändå känns långt bort. Men de är ju skönt att de ändå går så bra att jobba, känner ibland att jag måste bromsa mig själv för liten i magen löper amok när jag stressar och grejar för mycket. Men som sagt så är de ju inte länge kvar och när jag väl är på jobbet så vill man ju få saker gjorda! 

Proverna och första svaret som jag fick av min barnmorska stämde inte riktigt överens så nu visade sig att jag inte hade så bra blodvärde som vi trott så nu blir de till att äta järn i kapsel. Och dom som känner mig vet att jag inte kan svälja tabletter, tur för mig så går de fint att dela kapslarna och blanda innehållet med sylt. Anders kommentar var bara att jag aldrig någonsin fick visa våra kommande barn hur tjollrig jag är när de gäller att svälja tabletter. 

Påsk närmar sig med stormsteg och Tärna och Hemavan börjar bli invaderat av turister. På torsdag börjar vänner och familj att rulla in här också. Inte samma gäng som brukar vara och inte lika många men alldeles perfekt i alla fall. Har lagt så jag jobbar torsdag, fredag och måndag så jag är bara ledig lördag och söndag men kändes som att jag ville ha lite extra lön nu när jag snart går på ledigt så jag tror nog de blir bra ändå. Längtar i alla fall väldigt mycket tills dom kommer! 

Nä ska försöka he mig upp ur sängen och städa lite så att vi är redo när gästerna kommer! 


70 dagar till bf! ❤️

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är så glad för er skull! Det finns inget som är större eller bättre än att få barn. Det är en kärlek som inte går att beskriva eller jämföra med nåt annat. Nu undrar jag vad jag gjorde innan vi fick Maya ❤️ livet börjar nu 💜 hälsningar från Storuman

2014-04-17 @ 13:35:29
Postat av: Anonym

Helt underbart att höra från dig Marie! Och ja stort Grattis till den lilla prinsessan! Jag hoppas att allt är bra med er och ni förtjänar ju all lycka! Hoppas att vi kan höras av snart och man kanske får komma och hälsa på någon dag. Pussa och krama på din familj från mig!

2014-04-28 @ 17:39:55
URL: http://wiklundarn.blogg.se
Postat av: Sara

// Sara kolbengtsson

2014-04-28 @ 17:41:47
URL: http://wiklundarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0