8/4

Grabbarnagrus har varit här och kört skoter i helgen med Anders och jag har jobbat. Kul med liv och rörelse men nog är de tur vi har stort hus när dom kommer sju stycken. 

Igår var jag till barnmorskan och allt såg bra ut. Magen växer och litens hjärtslag var 138. Själv mår jag bara fint och går lite och funderar på när de ska bli tyngre...haha. Känns att magen börjar bli större och lite mera ivägen. Liten verkar ha andra världskriget i magen för det mesta hela tiden och de kan jag inte påstå är så jätteskönt men de finns ändå inget mysigare än att känna alla dessa sparkar, så ja jag är besatt av att känna på magen ständigt! Förstår vad folk menar när dom säger att dom saknar gravidmagen, kommer nog att kännas väldigt tomt när magen slutar studsa runt. 
Nä nog talat om magen och allt sånt! Nu ska jag snart få smaka en bit av chokladkakan som min underbara kärlek håller på att baka. Jag är ganska så bortskämd jag! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0