Trollhättan

Semester mitt i alltihop var inte så dumt. Blev dock en lång och hektisk resa. Satte mig på bussen vid 09.00 från Tärna och åkte ner till Umeå där mamma och pappa hämtade upp mig och vi fortsatte ner mot Stockholm där vi sov hos min farbror en natt. På vägen vidare mot Ullared så stannade vi till hos Anders underbara mormor och morfar och sa hej. Vilket var skönt att få träffa dom, även om det var en väldigt kort stund. På Ullared hittade jag lite smått och gott och det var ju himla kul att åka dit "bara" för att ha varit där. Sen blev det middag i Onsala hos några vänner till familjen och övernattningen blev i Trollhättan där mina två bröder bor. Fredag morgonen så var det till att lyssna på lite föreläsningar och broders X-jobb. Duktiga var dom. Sen blev det middag och bowling. Hel trevligt. Lördag morgon bar det av mot faster och Bengt i Falun där vi hann prata en massa och go mat fick vi också. Söndagen åkte vi hemmåt och mina underbara föräldrar skjutsade mig hela vägen hem till Tärna igen. Sjukt skönt att komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0