Ni är tappra!

Jag kan inte förstå att någon ens kollar in min blogg med tanke på att jag aldrig skriver! Har som ingen lust, och när jag då faktiskt har lust så finns inte tiden.

I alla fall så har de blivit lite förändringar kring mitt jobb. Just nu håller jag på att inskola mig på alla fyra vård ställen som finns här uppe. De gör jag för att jag ska hoppa på ett vik inom polen. Där man fungerar som en vikarie men som har fast schema typ. Jag tackade ja till vicket för att få 100% men också för att få prova på alla ställen. Roligt och spännande tycker jag!

Till veckan på onsdag bär de av söderut med mina föräldrar! Målet är trollhättan och Jonas examen eller vad de nu heter. Han blir då en utbildad elkrafts ingenjör. De kommer att bli super när vi också ska ta oss en sväng förbi faster i Falun. Längtar väldigt mycket!

Nä nu är de dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag läser =)

2013-01-17 @ 08:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0