De blir inte alltid som man tänkt sig...

Här hemma är de sjukstuga. Anders åkte dit på nån form av mild magsjuka i onsdags och dessutom feber. Min tur blev de på torsdag när jag inte alls kände mig kry. Men jag bestämde mig för att göra ett försök i morse men planen gick i stöpet så jag ligger fortfarande i sängen.
Anders är ganska rolig att vara med när han är sjuk, för redan onsdag kvällen hade han som myror i bena. Han sa de att huvudet orkar inget men ändå har man spring i bena. Idag är han betydligt bättre och han hade sett fram emot att få gå ut på promenad i alla fall. Varsågod säger jag bara, imorse när jag var uppe var de -30. Han kommer att klättra på väggarna idag. Önska mig lycka till att tämja odjuret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0