Jul, jul julpynt!

Igår var jag ledig, var i Tärna och gjorde några ärenden sen blev jag bjuden på lunch hos Sandra, mycket gott och trevligt. Åkte hem och sov bort huvudvärken jag fått sen blev de middag. Haha spännande dag! I alla fall bad jag Anders ta fram julpyntslådorna. Och vilket liv de blev. Han var inte alls sugen på att julpynta, han svor bara hela tiden så tillslut bad jag han att ge f*n i det och jag gjorde de mesta helt själv. Ska jobba hela helgen och därför ville jag börja i alla fall.

Idag är också en ledig dag så kommer att bestå av plugg, promenad, städa hundgården och julpynta lite till. Ha nu en toppen dag för de ska jag försöka ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0