Våren vs Utlandet!

Ja alltså det går inte komma från att det är verkligen vardagslyx när solen skiner och det är varmt och skönt ute...Men ändå så går det inte heller att komma från att åka utomlands till riktig värme, god mat och havet är riktig semester! Men det är väl just det, SEMESTER. Och det vet ju alla att vi inte har hur mycket som helst av. Men jag uppskattar våren och att solen vill lysa för det gör dagarna så mycket lättare och bättre. Har disskuterat med mina kära vänner just det att jag skulle aldrig klara av att bo i tex Turkiet, tänk att måste jobba och faktiskt leva i den värmen och nu när vi var där låg det kring 27 grader och nu är det ju inte högsäsong. Ja jag är glad att jag bor där jag bor, men ni vet alla hur det är med den där äkta känslan av semseter! haha.

Jobbade 7-13 idag sen blev det en promenad med den överspidade lilla vovven som bor i vårat hus. Våren är här och gamla råttbon och annat mummsigt har börjat tina fram. Sen så är det ju då dom här roliga fåglarna som sitter på gården och Nikita stutsar upp och ner från fönstret och är helt hysterisk. Det bästa för henne och för oss är när hon sitter i hundgården......om vi ska komma överens alltså.



Sandra vad tror du? Lever den eller är den död? (Jag har ingen aning...blev så glad att den stod upp.)
För er som undrar så ska det föreställa en rosenbuske som just tinat fram...




busig!



galen!

älskade knäppa stinalotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0