Maj 28, 2012

Både jag och Anders har haft en underbar helg i Lycksele i goda vänners sällskap, crusing och lite dans!
Jag har aldrig varit med på crusing osv men jag kan säga att det var väldigt trevligt. Jag har inget direkt stort intresse för bilar men oj vad maffigt det var att åka Mustang! Anders var ganska lyrisk över att han fått köra kan jag säga. Detta är något jag hoppas vi får uppleva igen.


Mustang -66ht som Anders fick äran att köra.
 














Bilen Frippe körde.


Mustangen som Anders körde.




Insidan av Mustangen.

 
     


Jag har fått lära mig vad detta är...Blöjraggare!




Middags paus!

   


Min snygging! ♥


Fika paus vid Mårdseleforsen!


Jag hade sån tur så jag fick åka Mustang, jag blev nog lite kär. Vilken bil! ♥

 
Kimme som äger Mustangen och Jonas!


Blev lite korv grillning innan det bar av hemmåt. Sängen intogs vid 05.00.



Tack underbara NI för att vi fick vara med på era roliga upptåg!
                   ♥Tusen tack för helgen!♥



Idag är jag ledig och jag hade inte kunnat varit gladare för det! Kan säga att det saknas lite sömn. Stakars lilla Anders som var tvungen att he sig upp på jobbet i morse. Idag gör jag typ absolut ingenting! Imorgon är jag också ledig men då hoppas jag att jag ska få träffa Sandra om hon har tid för mig.
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0