Maj 17, 2012

Idag var det jobb 7-15. Möttes i personalrummet i morse av en glad Marie, "Men Sara nu börjar du ju se ut som vanligt." Snacka om ett slag i magen.....redan? Ska all färg försvinna redan? Ja i ansiktet osv men magen är fortfarande brun, så om ni hör talas om nått konstigt vårdbiträde i Tärnaområdet som går runt och visar magen så är det mej dom pratar om. När jag komme hem så var det (till ingen förvåning) strömavbrott, så köttet som låg och väntade som skulle upp på grillen, fick vänta tills imorgon. Det blev i stället snabbmat på Sibylla i Hemavan. Sen blev det kaffe och lite surr hos Sandra och Peter så Anders fick se huset också. Och jag fick mysa lite med mina prinsar! 


Nu blir det lite tv sen sängen. Jag och Ulla har bytt så jag jobbar förmiddag 7-13,30 imorgon istället för 15-21,30. Väldigt skönt med tanke på att jag älskar förmiddagar och hatar kvällar. Är kanske knäpp? Men imrogon blir det mys och gomiddag med lite vin kanske? För lördag är jag ledig, då ska vi fira Anders pappa som fyller år på tisdag. Sen så blir det jobb på söndag. Sen är det en ny vecka.  

Kommentarer
Postat av: Anki

Du är så fiiiiiin! <3 Hoppas ni får en trevlig helg :) KRAMAR

2012-05-18 @ 21:41:42
Postat av: Anki

Miss you!

2012-05-19 @ 07:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0