Skönt!

Jag har lämnat in två uppgifter nu efter att jag kommit tillbaka efter resan och idag fick jag betygen på dom, jag kan säga att jag imponerar på mig själv! Så mormor nu kan du vara stolt över mig en stund! Känns i alla fall riktigt skönt! Imorgon bär det som sagt av till Storuman och där hoppas jag att jag inte blir så länge, för imorgon är det storkalas i Bjärkvattne! Till helgen vankas roligheter och bus. Får se vad det blir av det, kanske blir det våran första husvagnstripp. Det var ju trotts allt så Anders träffade sin svärfar för första gången. Anders köpte husvagnen av min pappa som köpt husvagnen av min mormor. Ja ni förstår att det är inte det nyaste men oo den är fin och perfekt för oss. Ja vad säger du mormor om att den ska ut på vägarna igen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0