Maj 21, 2012

Har inte mycket roligt att skriva om... Nu är det måndag och den nya veckan har startat. Igår jobbade jag en delad tur och hann därför också med att plugga. Nu är jag ifas igen och Anders sa "VA?! ligger du inte efter, jag tycker du ha varit så lat." haha, tack sa jag då. Idag jobbar jag 13- 21,30 så nu passar jag på att plugga lite sen blir det promenad med Nikita innan jobbet. Imorgon bär det av ner till Storuman för lite skola. Tror till och med att det är sista träffen innan sommaren så det är ju skönt! Har bara en uppgift kvar och den ska inte vara klar förän 27/5. Så det är som under kontroll. nä nu ska jag koka mig lite kaffe nu när jag gjort eld i spisen. Hade gött!


Saknar dig! Var så mysigt att vakna upp med dig vid min sida! "Fniss"

Kommentarer
Postat av: Anki

Skönt att du snart får sommarlov, vad duktig du är :)

2012-05-21 @ 13:41:54
Postat av: Sara

Ja det är skönt. Vi får se om vi kommer att läsa av en liten kurs under sommaren, men det skulle bara vara skönt att få hela sommaren på sig att göra bort lite extra. Vi får se. Kram på dig Anki!

2012-05-21 @ 22:11:40
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0