Maj 14, 2012

Har varit ledig idag. Skulle plugga och vara duktig men det har inte hänt så mycket alls. Har tvättat upp alla kläder från resväskan och försökt komma tillbaka till sverige i tanken. Tur att det inte har snöat idag i alla fall. Men ett riktigt blåsväder har det varit. Har också fått mig ett väl behövligt långt samtal med bästa vännen Elin idag. Saknar henne i mängder och nu var det länge sen vi sågs. Ursch nä förhoppningsvis blir det ändring på det snart. Till sommaren när hon pallrar sig hem från Trondheim och jag får lite ledig. Det är nått speciellt med en bästa vän...som bara bästa vänner känner och som bara dom förstår, håller ni inte med?
Aja, imorgon är jag ledig också och då måste det bli ändring på pluggandet. Sen hade jag tänkt mig åka förbi Hemavan och titta på när Sandra arbetar med huset. Spännand att få se hur det ser ut.  


älskade underbara fina du!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0