Alanya!

Resan var helt underbar! Mycke god mat, goda drinkar, sol, sena kvällar och tidiga mornar! Men oo så tervligt vi haft! Alanya är helt klart som ett paradis, eller ja det kanske är just det med solsemester som gör att det känns som en sago värld. Som sagt god mat, drinkar, sol och bad och just det att göra precis som man vill. Äta när man vill och bara ligga och slappa och sola. Ja som sagt UNDERBART. Tänk då om man hade kunnat ta med mannen och hunden dessutom då hade allt varit toppen. Men även det bästa lider mot sitt slut och när jag väl fick mig hem till Tärnamo så var det strålande sol, Jiipie tänkte jag våren är här på allvar....Idag var det jobb och så även snö som vräkte ner.... Det är lite svårt att inte längta tillbaka då.. Ni kanske förstår vad jag menar när jag visar lite bilder.




















  
Lite maträtter som vi åt.. gudomligt!




Tack underbara älskade mamma för resan!


Hade!



Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv för en underbar o oförglömlig vecka. Tar nog ett tag innan man sovit igen alla timmar man varit vaken. Kram

2012-05-14 @ 19:34:49
Postat av: Anki

Såg underbart ut <3 Och som du har förtjänat de :) KRAAM

2012-05-14 @ 20:01:43
Postat av: Sara

Jo mamma det kommer ta ett tag att sova igen, men det var det värt! Kram



Men gulle du Anki! Det var helt underbart! Snart får ju ni också njuta och bara ha det bra! Kram

2012-05-14 @ 21:01:31
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0