A funny story!

Jag tycker det är lite roligt att kolla statestiken på min blogg. Nu den senaste tiden har jag som mest haft 60 unika besökare. Man blir ju som så nyfiken på vilka som egntligen läser min blogg, och varför? haha. Jag tycker i alla fall det är kul att nån hittar hit, sen vet jag väl inte om ni får så mycket utbyte av min blogg men. Jag vill i alla fall säga Hej och välkomna. Sen vill jag hälsa speciellt till Anders underbara mormor Berit som jag vet läser ibland. (Jag har också fått höra att jag är dålig på att uppdatera. *hihi*) Men jag gör mitt bästa och försöker komma på något bra att skriva. Kan i alla fall medela att allt är bra med oss här uppe och Anders går just nu på högvarv. För i helgen ska vi åka till Lycksele med Erika och Frippe och Anders ska få köra raggar bil.
Denna skönhet


mustang-66 ht

Kan medela att han känner skräck blandad förtjusning. Jag är då väldigt nöjd för jag ska få åka på dans jag! Nä nu ska jag he mig ut och städa upp husvagnen, sen kommer Mia förbi på en kaffetår!

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0